ShoutMix chat widget

Sunday, 4 December 2011

KeSeDiHaN mElAnDa pAdA DiRi Ku...:'(

Aku menangis,bukan kerana aku memerlukanmu,bukan kerana aku mahu kau kembali padaku tetapi kerana aku akhirnya menyedari aku terpaksa belajar unutuk melepaskan kau pergi.

Aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar-benar percaya bahawa aku boleh hidup tanpamu. Aku akhirnya dapat menerima tragedi cinta kita. Kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala-galanya.Aku tewas dan jatuh cinta lagi padamu!

Soal hati tiada undang-undang.Apatah lagi paksaan

Tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri daripada putus cinta .

Cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum , sambil mendoakan kebahgiaan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi..

Orang yang putus cinta sering kali berakhir dengan air mata..

No comments:

Post a Comment